Skargi i wnioski

Przejdź do treści
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
76-200 Słupsk, ul. Tuwima 37
PROJEKTY
BIP BIP

Samodzielny Publiczny
Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w SłupskuA

SKARGI I WNIOSKI przyjmują:

  • Dyrektor SPMZOZ w Słupsku, Violetta Karwalska, ul. J.Tuwima 37, 76-200 Słupsk, 
    Poniedziałek - Piątek, w godz. 7.30 - 15.05
    po wcześniejszym uzgodnieniu z sekretariatem
    tel. 59 847-45-00
  • Kierownik każdej przychodni
  • Delegatura Pomorskiego Odzialu Wojewódzkiego NFZ
    ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk
    tel. (58) 32 18 500, tel. 800 190 590, www.nfz-gdansk.pl
    codziennie w godz. 8.00 - 16.00

Delegatura udziela informacji o możliwości udzielenia świadczenia opieki zdrowotnej przez innych świadczeniodawców, którzy zawarli
umowę z Funduszem, średnim czasie oczekiwania na dane świadczenie opieki zdrowotnej oraz o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia.

  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa

bezpłatna infolinia dla telefonów
stacjonarnych i komórkowych: 800-190-590, pn. - całodobowo 24/7

Sekretariat: tel.: (22) 532 - 82 - 50, fax.: (22) 506 - 50 - 64, kancelaria@rpp.gov.pl

Przyjęcia interesantów w Biurze
pon. w godz. od 9.00 do 18.00
wt. - pt. w godz. od 9.00 do 15.00
oficjalna strona Rzecznika Praw Pacjenta: www.rpp.gov.pl

back to top